MötesadministrationVi hjälper dig att skapa lyckade och minnesvärda möten.Bakom ett framgångsrikt event ligger ett omfattande detaljarbete. Vi på Västerås Kongress ger dig möjligheten att koncentrera dig på innehållet i arrangemanget genom att vi tar hand om de praktiska detaljerna åt er. Som kund sparar ni både tid och pengar på detta. Oavsett om ni ska arrangera ett stort event, kongress eller ett mindre möte så ger vi dig samma omsorg och personliga service. Västerås Kongress är din partner genom hela eventprocessen och vi kan antingen hjälpa dig med en komplett helhetslösning eller bara utvalda delar. Vi är alltid lyhörda för våra kunders önskemål och vårt mål är att hjälpa dig att anordna det bästa och mest kostnadseffektiva eventet du kan tänka dig! VI ERBJUDER BLAND ANNAT: • Projektledning • Kongress- och deltagaradministration • Hotellbokning • Hantering av sponsor- och utställare • Marknadsföring • Budget- och ekonomihantering • Socialt program och kringarrangemang • Event-Hemsida • Eventapplikation • Abstractsystem • Uppföljning och utvärderingKONTAKTA OSSTelefon: 021-495 98 00 Mejl: bokning@vasteraskongress.se